Tävling.
Låt dina kunder uppleva
hur ni gör skillnad.

Nu har ditt företag chansen att vinna en eventyta under en vecka på någon av våra centralstationer i Stockholm, Göteborg eller Malmö. Årets tävling premierar marknadsföring som gör skillnad. På vilket sätt jobbar ditt företag med CSR? Kanske jobbar ni aktivt för att minska användandet av plast? Hjälper ni ungdomar för att komma på rätt spår? Eller utvecklar ni produkter som påverkar miljön positivt? Nu har ni chansen att visa upp ert engagemang.

Så här går tävlingen till.

För att vara med i tävlingen ska man beskriva hur man vill visa upp sitt engagemang i form av en meningsfull upplevelse på en yta som är mellan 21 till 130 kvm. Tre vinnare utses och får varsin eventyta under en vecka på en av stationerna i Stockholm, Göteborg eller Malmö.

Juryn kommer bland annat bedöma grad av engagemang, kreativitet, interaktion, äkthet och upplevelsedesign. Tänk på att upplevelser i linje med värderingar är mer värda.

TÄVLA HÄR.

LADDA UPP EV. BILDER
Size limit for each file is 50,0 MB
    Sista datum för att svara är den 30 november. Vinnaren presenteras i januari 2018. Du kan också mejla in ditt bidrag, text, bilder, länkar, filmer till info@jernhusenmedia.se De vinnande eventen ska genomföras under första halvåret 2018. 1:a pris – 130 kvm på Stockholms Centralstation, 2:a pris – 36 kvm på Malmö Centralstation, 3:e pris – 21 kvm på Göteborgs Centralstation. Vinnarna står för alla kostnader utöver själva eventytan.

    Här är inget omöjligt.

    Inget är omöjligt

    Våra centralstationer är inte bara Nordens mest besökta platser. Det är också ett ställe där ditt företag kan skapa upplevelser för resenärer och besökare. Låt dina kunder känna, smaka och beröras av ditt varumärke.

    Egentligen är det bara din egen fantasi som sätter gränser. Här ovan kan du bland annat se förra årets vinnare med eventet ”En kärleksförklaring till svensk skog”. Men frågan är; vad skulle du göra? Nu är det upp till dig!

    Banner